8 682 47119  ; 8 698 05432

   

 

 Požiūris 

MIESTO JOGA į jogos praktikas žvelgia moderniai ir šiuolaikiškai. Atsižvelgiant į tai, jog mes gyvename XXI amžiuje, modernioje visuomenėje ir ganėtinai atšiauriame krašte, bandome integruoti rytietiškos kilmės ir ypač archaiškas jogos technikas į šiuolaikinio miestiečio gyvenimą. Joga - tai priemonė, kurią naudojame, kad būtume sveiki ir atsparūs dinamiškam miesto ritmui ir išmoktume jaustis laimingais toje vietoje ir tuo laiku, kuriuo gyvename.
Manome, kad ši veikla nėra mada ar laikinas populiarumas. Tai atėjo ir neišnyks be atsako. Gal kis, transformuosis, tobulės. Šios unikalios žinios gyvenimo kokybės ir prasmingumo augimo katalizatorius. Mes to proceso aktyvūs dalyviai.




 

 Instruktoriai 

   Rita Maknevičiūtė. Joga - gyvenimo atradimas. Iki tol ieškojusi veiklos kūnui sporto klubuose bei šokių pamokose, į šį užsiėmimą žvelgiau kaip į mankštą ar sportą. Joga patraukė savo neaprėpiamumu, universalumu, naujais potyriais. Pradėjo formuotis kitokia pasaulėžiūra. Suintensyvinau užsiėmimų lankymą, pradėjau lankyti žymių mokytojų seminarus, stovyklas, dalį laisvalaikio ėmiau sieti su šia veikla. Semiuosi žinių iš literatūros.
Moderniai žvelgiu į šią praktiką, plečiu akiratį, siekiu kontaktuoti su šios srities žinovais. Dedu viltis, kad sulauksime ir naujos sporto šakos jogos pagrindu. Tikiuosi įnešti savo indėlį į šios veiklos aktyvų propagavimą. Su didele pagarba žvelgiu ir atsiliepiu apie žmones, kurie padėjo žengti pirmus žingsnius ir perteikė savo žinias.
   Rytis Ivoška. Augantis viršsvoris, glembantis kūnas ir šaunus jogos pristatymas pastūmėjo mane žengti lemtingą gyvenimo žingsnį - pradėjau lankyti jogos užsiėmimus. Puikūs ir atsidavę instruktoriai - pirmieji mokytojai greitai atskleidė jų patrauklumą.
Jėga, sveikata, valia, pasitikėjimas, pozityvus mąstymas - tai joga. Drįstu pareikšti, jog tai tikrai labai vyriška veikla ir agituoju daugiau vyrų išdrįsti peržengti jogos studijos slenkstį. Pridursiu, jog Indijoje tai išskirtinai vyriška veikla. Tačiau aš nelinkęs tapatintis su jogos kilmės šalimi. Esu įsitikinęs, jog šią unikalią veiklą galima įskiepyti visur, pritaikant prie laikmečio, tradicijų ir vietovės. Tai išminčių dovana visiems.
   Diana Dindaitė. Šiuolaikinio gyvenimo nepaliaujamoje tėkmėje,- šeima, darbas, namai arba tiesiog išlikimas,- buvau priversta ieškoti būdo, kaip išugdyti ir palaikyti sveiką, tvirtą kūną bei taikyti fiziškai aktyvią gyvenseną. Tiesiausias kelias į tai man pasirodė pasinaudoti Pilates metodika.
Integravus profesines žinias, įgytas LKK akademijoje, su Pilates treniruočių seminarų patirtimi, taip pat kaupiant žinias iš daugelio kitų savišvietos šaltinių, įgaunu teisę kviesti visus įsiklausyti į savo kūno vidinį balsą ir nelaukiant iškylančių sveikatos problemų pradėti mankštintis.
   Kristina Sudžienė. Joga - veiksmingas būdas keisti ir tobulinti save, ji ugdo sąmoningumą, nuramina ir sutelkia protą. Pozos, dėmesys kvėpavimui ir atsipalaidavimo pratimai lavina natūralią vidinę intuiciją ir padeda protui susikoncentruoti kur žmogus bebūtų. Pati vadovaujuosi ir kitus skatinu daug dėmesio skirti gyvenimo kokybės gerinimui, sveikatos stiprinimui ir įvairių ligų prevencijai.
Užsiėmimų metu daug dėmesio skiriama išsamiam pratimų išaiškinimui bei taisyklingam ir saugiam jų atlikimui, pritaikant pratimą pagal kiekvieno fizines galimybes.
Jogos pratimų ir kvėpavimo pratimų pagalba harmoningai išugdysite bei palaikysite kūno jėgą, lankstumą ir ištvermę. Įgysite ir palaikysite tvirtą stuburo raumeninį korsetą, gerą giliųjų raumenų tonusą bei taisyklingą laikyseną. Pagerinsite vidaus organų ir organizmo sistemų veiklą. Atsipalaidavimo pratimai padės atsikratyti emocinės įtampos, suteiks vidinę pusiausvyrą ir gebėjimą susikoncentruoti.



 

Mes agituojame

 

Kodėl reikia vieną kartą ryžtis?

Šiuolaikinis žmogaus gyvenimo būdas su neįtikėtinu greičiu tobulėjančiomis technologijomis bei komforto siekis iš esmės pakeitė gamtos numatytą žmonijos vystymosi raidą.
Mes sukame prieš gamtą. Žmogus ima jausti judėjimo badą. Kaulų – raumenų sistema atrofuojasi ir vystosi įvairūs sveikatos sutrikimai. Todėl mąstantis žmogus supranta, kad reikia pradėti judėti dirbtinai, tai yra sportuoti. Tai yra šaunu, tik reikia atkreipti dėmesį į tai, kad pasirinktos sporto šakos neatneštų žalos.
Mes iš savo pozicijos reklamuojame JOGĄ. Tai disciplina, patikrinta laiko, labai daug liečia kūno lavinimą, tinka įvairaus amžiaus žmonėms, nereikalauja daug sąnaudų, pavyzdžiui, inventoriaus. Šiuolaikinė medicina tai ima pripažinti kaip puikią kūno terapijos priemonę. Kinezaterapeutai iš esmės labai palaiko šias praktikas.
Pasauliniu mastu jogos populiarumas žvelgiant iš sportinės pusės yra ketvirtoje vietoje po futbolo, krepšinio ir bėgimo. Todėl mes ir teigiame: reikia ryžtis – niekada nevėlu.

 

PILATES - fizinių galimybių negalima nusipirkti arba įgyti apie jas tik mąstant

Pilates mankštos metodą sukūrė vokiečių treneris ir sportininkas J. Pilatesas.
Koncentracija, susikaupimas, kūno kontrolė, tikslumas, kvėpavimas, relaksacija - tai esminiai Pilates principai, taikomi treniruočių metu. Be to, kad atliekant praktiką ypatingai lavinami gilieji kūno raumenys, dar siekiama ir dvasinės ramybės. Labai svarbu atsipalaiduoti, atsiriboti nuo problemų, sutelkti visą dėmesį į save.
Pilateso pratimų yra labai daug ir įvairių, kuriuos galima parinkti pagal savo fizinį pasirengimą. Vieniems jie gali pasirodyti labai lengvi, kitiems - sunkūs. Tačiau, kaip ir visada, norint pasiekti rezultatų reikia padirbėti.
Pilates - tai nesudėtinga, bet labai efektyvi pratimų sistema, kuri skiriasi nuo kitų jėgos pratimų. Pilateso treniruočių metu dirba visi pagrindiniai kūno raumenys. Daugiausia dėmesio skiriama tempimui, giliesiems raumenims, sąnarių lankstumui, raiščių elastingumui ir ištvermei. Šią kryptį gali praktikuoti fiziškai nepasirengę arba vyresnio amžiaus žmonės, nes visi judesiai atliekami lėtai, plastiškai, neskubant. toliau → 

 

ŠOKIO–JUDESIO TERAPIJA
Jei tu pats nesušoksi savo gyvenimo šokio, kas jį tada sušoks /Gabrielle Roth/


Šokio–judesio terapija tinka visoms amžiaus grupėms, ji taikoma tiek individualiai, tiek grupinei terapijai. Apranga – nevaržanti judesių, judame su kojinėmis arba basi.
Kiekvienas užsiėmimas turi savo temą ir tikslus, kurie yra aptariami užsiėmimo pradžioje. Tačiau temos būna pakankamai plačios, tad kiekvienas dalyvis gali joje surasti tai, kas jam šiuo metu įdomu, aktualu ar naudinga. Paprastai užsiėmimas turi savo struktūrą, kurią sudaro judesio terapeuto parinkti pratimai kūnui sušildyti ir išjudinti, taip pat pratimai ir užduotys iškeltų temų atskleidimui bei patirtį integruojantys baigiamieji pratimai. Užsiėmime mes daugiausia judame, parenkami grupės poreikius atitinkantys šokio terapijos pratimai, kurie apima judesį nuo labai lėto iki pakankamai ritmingo ir dinamiško. Taip pat skiriamas laikas meditatyviam įsiklausymui į save – ramybėje ar lėtame, takiame judesyje. Dalis pratimų atliekama individualiai, kiti pratimai grupiniai ar poriniai. Kadangi šokio terapijos užsiėmimuose atsipalaiduoja kūnas ir išgyvenamos įvairios emocijos, gaunamos įžvalgos, ateina naujos mintys, yra skiriama laiko aptarti patirtį ir galimybes perkelti norimą patirtį į gyvenimo realybę. toliau → 



 
Copyright © 2009. Miesto JOGA. All rights reserved.